Bagorganizer

Als je net als ik fan bent van grote handtassen, ken je natuurlijk ook het probleem dat je je telefoon niet vind net nu je een berichtje ontvangt of je portemonee niet kan vinden aan de kassa, terwijl er een lange rij wachtende achter je staat te zuchten.

Mijn georganiseerde zus bracht me op het idee van een bagorganizer, zij had er eentje gekocht maar ik dacht weer ‘dit kan ik zelf ook’.

Een restje stof van oude gordijnen, opstrijkbare vulling en You Tube, de beste ingrediënten voor een geslaagde bagorganizer en dit is het resultaat.

Alles zit netjes opgeborgen in vakjes en wil ik wisselen van hadtas moet ik enkel mijn organizer wisselen en klaar!

Het how to filmpje vond ik op You Tube ‘hoe maak je een bagorganizer’ van de huishoudbeurs

Afbeelding

 

 

 

 

2 thoughts on “Bagorganizer

  1. Ik hou mijn handtassen zo licht mogelijk, ( anders mag ons Wimmeke met de handtas wandelen). En hoe leuk ik grote handtassen ook vind en die leuke organiser. , ik kan die gewoon niet dragen, jammer, maar er zijn ergere dingen in het leven hé!

Geef een reactie

