To blog or not to blog

De kogel ik door de kerk, ik ga bloggen!

Aangezien ik al een tijdje thuis zit en nog een tijdje zal thuis zitten door een ernstige knieblessure en nog aan te komen operatie heb ik meer dan tijd genoeg.

Sinds een jaar of 3 bind ik graag mijn keukenschort voor om een heerlijke cupcake of mooie taart te maken, sinds kort ben ik ook gebeten door de naai microbe.

Deze blog zal dan voornamelijk dienen om mijn stof en deeg projectjes te tonen maar ook om leuke adresje uit te wisselen, heerlijke receptjes en zo veel meer…..

Veel Plezier

Geef een reactie

