What a day…

Afbeelding

Ik sukkel sinds een jaartje met een ernstig knieletsel, de details bespaar ik jullie maar momenteel wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd met de nodige frustraties.

Na nog maar eens een mislukte consultatie kreeg ik telefoon van mijn nicht, zij werkt als medische secretaresse en wilde proberen om mij op korte termijn bij een top chirurg binnen te loodsen.

Ik kreeg haar gisteren om 14u30 aan de lijn dat ik me een uurtje later in het ziekenhuis moest aan melden, zonder al te veel verwachtingen melde ik me aan en kreeg ik een plekje in een wachtzaal vol krukken en braces.

Na een kort gesprek werd er beslist om ter plaatse een scan met vloeistof te maken, vol goede moed volgde ik de lieve dame verantwoordelijk hiervoor, niet wetende dat ze 5′ later een spuit van 20cm in mijn knie zou ploffen.

Na dit onderzoek werden de resultaten onmiddellijk besproken, een knieschijfprothese dringt zich op. Binnen 6 weken krijg ik mijn datum wanneer de operatie zal plaatsvinden, ik ben nu al zenuwachtig!

What a day of hoe het ook anders kan.

2 thoughts on “What a day…

  1. Het moet allemaal nog een klein beetje bezinken maar ik heb geen andere keuze, het zal een ingrijpende operatie worden met een zware revalidatie maar we geven de moed niet op, nu niet en nooit niet 🙂

Geef een reactie

