Mijn plekje

Ik ben verhuisd van de eettafel naar een eigen plekje, mijn eigen naaikamertje!!! Ik ben nog volop bezig met de inrichting er van om het mijn eigen plekje te maken.

Ik heb nog heel wat plannen en ideetjes, maar Parijs en Rome zijn ook niet op 1 dag gebouwd. Hier al een kleine glimp van mijn paradijs voor de nieuwsgierigen……

To be continued

P.S. een klein dankwoordje speciaal voor de hubbie die alle spulletjes en meubeltjes naar boven heeft gesleurd en Ikea gewijs in elkaar heeft gezet, als ook mijn allerliefste schoonbroer voor de sponsoring!

Afbeelding

Geef een reactie

