Testrokje

                  Afbeelding Afbeelding

Ik ben al weken filmpjes op You Tube aan het bekijken om zelf een rokje te maken, ik leer mezelf naaien en dan is You Tube een ideaal gegeven.

Mijn eerste poging ging totaal de mist in, fout gemeten, kortom het zag er niet uit. Dan maar een stofje zoeken waar ik voldoende van op voorraad had, het is niet mijn favoriete kleur maar een gegeven paard mag je niet in de mond kijken :-).

Het is een mix geworden van verschillende tutorials met een blinde rits, dat was dus ook de eerste keer. Natuurlijk moet je daar een speciaal voetje voor hebben (dat vanaf morgen in mijn naaidoos zit) maar probeerde het toch met een gewoon ritsvoetje. Het kan maar het is niet helemaal blind, nogmaals dit is een testrokje.

Nu ik het redelijk onder de knie heb zal ik van het volgende rokje een tutorial maken, zodat jullie er ook wat aan hebben!

Ik heb hem gestyled op 2 manieren, de ‘go to work look’ en de ‘go shopping look’ :-).

Afbeelding

Geef een reactie

