The story of my life… April #2

April is weeral bijna ten einde, mei piept achter het hoekje dus tijd om even mijn foto dagboek bij te werken…

                                  Afbeelding  Afbeelding

Op 20 april is de hubbie jarig. Daar hoort natuurlijk een klein gezellig feestje bij met goede vrienden, de jarige koos voor een bbq want de hubbie is een echte vleeseter!

Het gezellige samenzijn duurde tot in de vroege uurtjes, de afwas bleef staan en de kater ’s morgens was aanwezig… Tja, de 18 is dan ook lang gepasseerd :-).

                                                                 Afbeelding
Op Paasmaandag is de hubbie iets gaan doen met 3 BV’s, ik mag er helaas nog niet heel veel over vertellen maar het is heel erg leuk geworden. Er word achter de schermen hard gewerkt om meer te gaan doen met zijn passie, more to come dus…

                                                                 Afbeelding

Begin dit jaar heb ik mijn haar dat tot midden mijn rug kwam laten kortwieken, ondanks het protest van het thuisfront heb ik er nog steeds geen spijt van. Ik ben van het principe ‘als de mensen niet merken dat je naar de kapper bent geweest, wat is dan het nut?’, ik ben weer een stukje korter gegaan and I love it!

                                                  Afbeelding                                              

Ik heb ook nog eens tijd gemaakt om een lente schoonmaak in mijn make-up tasje te houden, de producten die ik niet of zelden gebruikten in de vuilbak gekieperd en kom tot de vaststelling dat ik echt wel een heel basic make up pallet gebruik. Misschien moet ik me toch eens wat meer durf tonen….

Inhoud:

Essence My Skin tinted moisturizer: ik hou niet van het plakkerige gevoel van foundation en dan is een getinte dagcrème de uitkomst, een van de weinige crèmes waar ik geen irritatie van ondervind en die heel erg natuurlijk overkomt.

Essence Coverstick: ideale cover up voor wallen en puistjes, ondertussen heb ik geleerd dat ik dit product niet moet inwrijven maar zachtjes moet inkloppen (yep, een echte beauty maagd). Ik kies steeds voor een nude effect om een natuurlijke look te verkrijgen.

Catrice Smokey Eyes set: een pallet dat voor mij super is, ik heb niet elke dag zin in donkere smokey eyes. Hierin zitten zowel donkere tinten als lichte tinten in, ideaal dus voor een nude look als voor een avondje stappen!

Estée Lauder Eye Pencil: een perfecte match voor het oogschaduw pallet hierboven, soms mag het gewoon wat meer drama zijn!

Essence Get Big Lashes: ik ben gezegd met volle en lange wimpers, thank god. Die zet ik graag in de kijker met een subtiel laagje mascara, het borsteltje is van een redelijke dikte en de mascara geeft een mooi ‘gevuld’ effect zonder klonters.

Essence Long Lasting lipstick (natural beauty 07): ik ben een enorme fan van lipgloss maar sinds ik deze lipstick vond zijn de glosses een plaatsje achteruit geschoven. Deze kleur heeft een mooi rozig effect op je lippen en blijft vrij lang op je lippen ‘plakken’, ik gebruik hem ook als blush.

Essence Cookies & Cream shimmer pearls: een laatste nieuwe aankoop, deze poederparels laten een prachtige shimmer achter op je gezicht net of je van vakantie komt….

                                      Afbeelding  Afbeelding

Mijn zus heeft meegelopen met de short run (5 km) van de 10 miles in Antwerpen en dat in een toptijd van 26 min. en 30 sec (trots)! Er was enorm veel volk op de been, zowel supporters als lopers, het zonnetje kreeg je er gratis bij.Volgend jaar loopt ze mee met de 10 miles en staan wij weer langs de kant haar toe te juichen, hopelijk zien we haar dan voorbij lopen….

See you next time!

Geef een reactie

