Shoplog – Action

Als ik in de buurt ben van een Action filiaal moet ik even binnen springen, het is sterker dan mezelf! Nu is er sinds kort een filiaal geopend in Leopoldsburg en laat dat nu net mijn woonplaats zijn.

Vandaag waren we in de buurt en toevallig had de hubbie bureel materiaal nodig, dan is er maar een adres :-). Wat zat er allemaal in mijn mandje?

AfbeeldingIets wat ik nog niet kan maar absoluut wil leren is haken, aangezien ik een dag of 7 in het ziekenhuis zal liggen na mijn operatie en nog een aantal maanden thuis zal zitten, lijkt me dit een ideaal tijdverdrijf. Gelukkig kan mijn schoonzus haken en wil ze me het leren, ik kocht alvast een setje van 6 haaknaalden in verschillende dikte en dit voor maar 1,99€.

                        Afbeelding

Afbeelding

Ik ga de lat al onmiddellijk heel hoog leggen en wil heel graag een dekentje maken als op de foto, ik zal hiervoor een 150(!) lapjes moeten haken en aan elkaar zetten. Maar eerst leren stappen voor ik kan lopen, klein testpakketje katoengaren in frisse tinten voor maar 2,59€.

AfbeeldingVan deze kleine lampionnen was ik al lang gek maar had zo nergens een plekje waar ik ze kon gebruiken, nu mijn naaikamer af is, is dit probleem ook weer van de baan. Ik koos voor  het roze/licht blauwe thema maar je hebt ze ook in rood/blauw en kosten amper 1,95€!

AfbeeldingOver de stofjes (2,59€) bij Action schreef ik al eerder, dit design vind ik geweldig mooi omdat ik gek ben van de landelijke stijl.1 van deze stofjes ga ik een deze dagen gebruiken om een prikbord van te maken in combinatie met een blanco schildersdoek (2,49€ voor 2 stuks) en kanten decoratie lint (0,52€).

                     Afbeelding

Afbeelding

Weer een aantal leuke spulletjes gescoord voor een minimum aan budget, wat wil een mens nog meer? Wat staat er nog op jullie verlanglijstje?

Wil je meer lezen over stofjes en zoetjes, volg me dan via Bloglovin’

 

 

9 thoughts on “Shoplog – Action

    1. Leuk hé, misschien komen we elkaar een keertje tegen in al dat geshop :-).
      Aankopen mogen altijd geblogd worden hé 🙂

      1. Misschien wel ja, had helemaal geen idee dat we zo dicht woonden! Maar ik had je ook al eens zien passeren op facebook met je rokje bij de naaien-groep. Dus daar komen we elkaar ook tegen 😉

Geef een reactie

