B-Day wishlist

AfbeeldingDeze maand is het mijn verjaardag, en alhoewel ik al 38 lentes tel ben ik ontzettend graag jarig, want als je jarig bent krijg je pakjes en wie wil er nu geen pakjes?

Als kind vroeg ik altijd speelgoed, als puber een nieuwe fiets en als volwassenen centjes. Centjes om eens lekker te kunnen gaan shoppen voor me, myself and I.

Dit jaar is het niet anders en dit jaar zal ik een groot deel daarvan achterlaten bij Primark en dit samen met mijn zus als shopdate!

Sinds kort ben ik ook te volgen op Pinterest, hier heb ik een bord ‘my style’, allemaal stukken die ik zou dragen en heel erg graag in mijn kast zou zien belanden.

Dus mijn lieve blog vriendjes en vriendinnetjes, hier volgt mijn B-Day wishlist!

Afbeelding

Een zwarte perfecto, oversized white shirt en een skinny black jeans

Afbeelding

De perfecte black pump

Afbeelding

Ripped jeans, oversized shirt, accessoires, high heel

Afbeelding

Alles :-), de perfecte shop outfit!

Afbeelding

Ik drink geregeld een healthy smoothie en dit is de perfect way to go!

Wat staat er op jullie wishlist en waar shoppen jullie het liefst?

2 thoughts on “B-Day wishlist

Geef een reactie

