Een naaiwedstrijd! Sew Natural

                                          Afbeelding  Afbeelding

Bij het zoeken naar leuke mede bloggers kwam ik terecht op de blog van Sew Natural, een echte aanrader voor beginners en de meer gevorderde naaisters.

Op haar blog leert ze je niet alleen naaien maar ook haken, zet ze patronen en geeft ze interessante tips! Marieke (zo heet deze dame) heeft ook een online stoffenwinkel waarin duurzame ecologische stoffen centraal staan.

Mijn oog viel onmiddellijk op het woordje naaiwedstrijd, je kan een gratis patroon downloaden van een omkeerbare tote bag, dit is de basis, maar verder laat je je fantasie de vrije loop.

Nadat ik het patroon bestudeerd had zocht ik alles bij elkaar, ik wilde geen nieuwe stofjes halen dus ging ik recycleren. Een oude jeans gecombineerd met een grijze en een blauw/beige gestreept stofje werden verscheurd en weer aan elkaar gestikt (de zeemanslook is hip), ik werkte alles af met enkele studs en 2 leuke strikken.

Of ik ga winnen met dit ontwerp lijkt me niet echt realistisch, maar ik heb toch maar een unieke tas die helemaal ‘ik’ is!

De wedstrijd loopt nog t:m 25 mei, er zullen 3 winnaars zijn die een cadeaubon ter waarde van 50€, 35€ of 15€ krijgen om te spenderen in de online shop van Sew Natural. Doe je mee!

2 thoughts on “Een naaiwedstrijd! Sew Natural

  1. Hey, als je zin hebt om eens af te spreken met een paar naaisters (gemend niveau) zoek dan op facebook de groep ‘sewilicious’ en voeg je toe! We zitten nog in een hebt beginstadium van plannen 🙂 Btw, Love the bow!

    1. Bedankt voor de uitnodiging, ik kijk er al naar uit!
      The bow is zo makkelijk, ik plaats strakjes een tutorial. Lijkt me ook leuk om haarspeldjes voor meisjes van te maken ik een kleinere versie 😉

Geef een reactie

