Ouderwetse breitas

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingIk wil absoluut leren haken en dinsdag start ik met les 1, als kleine uk gaf mijn bomma crea les in mijn klasje, dan gingen we een uurtje breien of borduren. Natuurlijk moest al dat materiaal ook netjes weggeborgen worden, en dan hadden we zo’n ouderwetse breitas.

Toen ik in de winkel stond om wat haakmateriaal aan te schaffen kwam ik ook op het idee zo’n tas te maken, na wat opzoekwerk op het wereldwijde web kwam ik bij Debbie Shore terecht. Deze dame heeft een top tutorial op You Tube gezet waarmee ik in no-time een leuke breitas kon maken.

Wil je ook zo’n leuke tas maken neem dan snel een kijkje, hij is super simpel te maken en al je naalden en bolletjes wol zijn netjes opgeborgen.

3 thoughts on “Ouderwetse breitas

Geef een reactie

