The story of my life…. May #1

Het is weer even tijd om mijn foto dagboek aan te vullen, here we go!

AfbeeldingOp mijn vorige story of my life had ik het over een project waar de hubbie mee bezig is, ik mocht er toen nog niks over vertellen maar nu dus wel. De hubbie is sinds kort gepassioneerd bezig met fotografie, een goede vriend van ons is in het bezit van een drone, zo’n klein helikoptertje waar je hele leuke dingen mee kan doen.

De 2 heren zijn beginnen brainstormen en gaan de fotografie combineren met de luchtbeelden, hier uit is hun eerst project gekomen en niet meteen het minste.

Ze werden gecontacteerd door de Romeo’s, voor de Belgische lezer wel gekend, de Nederlandse lezer zal dit zingend trio snel leren kennen :-). Deze heren willen zichzelf lanceren bij onze noorderburen en wilden dit graag doen met een spectaculaire video, er moesten beelden geschoten worden vanop het dak van het wel gekende sportpaleis. Enkele dagen later stond er een heel mooi artikel in de krant, foto genomen door mijn hubbie en jawel ik ben zeer fier!

AfbeeldingAfbeeldingIk probeer sinds een tijdje gezond te ontbijten, ik heb zeer lastige darmen en merk dat dit helpt. Mijn lievelingsontbijtjes zijn smoothies en havermout met sojamelk, dat je geen honger hebt tot de middag is voor mij niet van toepassing maar de darmpjes zijn er toch maar mee geholpen.

AfbeeldingIk heb besloten dat ik naast het naaien heel graag wil leren haken, gelukkig is mijn schoonzus hier bedreven in maar neem toch het zekere voor het onzekere en ga een lesje volgen. Ik heb het fenomeen Femma ontdekt, dit is een vrouwenorganisatie met een duidelijke visie op mens en samenleving. Ze organiseren heel wat activiteiten in de buurt en heb me ingeschreven voor het naai- en breisalon, je kan er terecht om te leren een rits in te zetten, een broek te verkorten of een eerste haakles. Ik kijk er naar uit en schrijf er vast nog wel een stukje over.

AfbeeldingDe hubbie zijn petekind is nog eens op bezoek geweest, een geweldig schattig jongetje met een passie voor koken en eten :-). Wat doen we dan als het te slecht weer is om buiten te komen, koekjes bakken!

AfbeeldingAfbeeldingMei is mijn absolute favoriete maand, ik ben dan jarig en zoals ik jullie al verteld heb in de B-day wishlist ben ik dol op verjaren! Vandaag is het zover, gewekt met 3 zoenen van de hubbie en door de dag heel wat berichtjes. Als klap op de vuurpijl kwam mijn papa en petekind als verrassing helemaal uit Antwerpen naar Limburg met een mooie bos bloemen, ik nam nog snel een selfie met verjaardagskroon voor het weer voorbij is :-).

 

2 thoughts on “The story of my life…. May #1

Geef een reactie

