Verliefd in de kringloopwinkel

Afbeelding

Ik ben eindelijk nog eens naar de kringloopwinkel geweest, op zoek naar schatten voor een prikje! Ik vond het een beetje teleurstellend en liep wat door de rekken te snuffelen tot ik dit prachtige retro kleedje zag.

Ik werd instant verliefd op het model, het printje en de details, groot was mijn teleurstelling dat de bovenkant veel te klein was (een taille van 58cm is wat te hoog gegrepen). Na wat inspectiewerk in het pashokje besloot ik het toch mee te nemen om er een rokje van te maken.

Gisterenavond de schaar er in en na een half uurtje was de klus geklaard, de bovenkant ga ik bewaren als patroon. Als ik een leuk stofje vind waag ik me er aan om het kleedje opnieuw te maken maar dan passend.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe rokje en als je van de hubbie een compliment krijgt weet je dat het goed is…..

Afbeelding

Afbeelding

2 thoughts on “Verliefd in de kringloopwinkel

    1. Het was liefde op het eerste gezicht, maar helaas… Volgens mij een kinderjurkje, gelukkig kon ik er nog een rokje van maken en ik ga toch proberen dit na te maken.

      Dank je wel voor het leuke compliment!

Geef een reactie

