Onverwachte shoplog

AfbeeldingAfbeelding

gezond

Ik had beloofd aan mijn lieve grote zus dat ik voor haar wat spulletjes uit de natuurwinkel zou mee brengen, die was helaas nog niet open dus even de naastgelegen Shoe Discount binnen om te kijken naar een paar nieuwe (helaas platte) sandaaltjes.

Helaas niks naar mijn zin, maar wat spotte ik daar in mijn linker ooghoek, oh yes een hele mooie jumpsuit met etnische print EN bandjes!!!! Hij riep mijn naam, paste hem en zat als gegoten, hebben!!!

De natuurwinkel was nog steeds niet open (tja, kan ik niks aan doen :-)) maar het Kruidvat aan de overkant wel :-). Even kijken naar een leuk bijpassend nagellakje en ja poeder heb ik eigenlijk ook nodig en mijn CC crรจme was ook bijna op… En daar lag het dan, een oogschaduw pallet speciaal op maat van mijn nieuwe jumpsuit!

Ik was zo blij met mijn buit, dat ik bijna vergat om naar de natuurwinkel te gaan, daar kocht ik Gojibessen, chiazaad en kokosolie. Yep, ik ga me ook aan de nieuwe hype wagen op gezond kookgebied.

Zo, dat was mijn onverwachte shoplog, met dank aan de eigenaar van de natuurwinkel die zich had overslapen :-).

4 thoughts on “Onverwachte shoplog

Geef een reactie

