Plog #1

Ik zie op verschillende blogs hele leuke plogs voorbij komen, dat wilde ik ook wel eens proberen maar dan moet het wel eentje zijn waar je veel kan tonen.

Gisteren was zo’n ideale dag, ik ging met de trein naar Antwerpen voor een geplande doktersafspraak. Tevens was het ook papa dag en gingen we ’s avonds eten met de nichtjes Moreels.

Het werd een heel fijne en vooral late dag, lieve grote zus bracht me in het holst van de nacht nog naar huis (oh wat zal ik blij zijn dat ik weer deftig auto kan rijden!). Hier volgt een verslag van een fijne dag!

Afbeelding

Outfit van de dag, mijn nieuwe jumpsuit (Shoe Discount), gecombineerd met een pastel roze blazer (H&M)

AfbeeldingMet de trein is het altijd een beetje reizen, start van de dag!

Afbeelding

Papa komt me oppikken aan het station van Berchem, helaas was hij vergeten een bonnetje te leggen met een boete als resultaat. We laten er onze dag niet door vergallen!

Afbeelding

Een oud klasgenootje had me gevraagd om voor de juf van haar zoontje een snodvoddenhoesje in stijl te maken, we gaan het afgeven op haar werkplaats (valt dat even mee :-))

Afbeelding

Maar eerst een tasje koffie!

Afbeelding

Afbeelding

Nadat we het pakje hadden afgegeven, toch nog even slenteren. Bij New Look kocht ik deze beauty’s en bij Standaard boekhandel de nieuwe La Maison Victor.

Afbeelding

Afbeelding

Papa had een nieuw eet adresje ontdekt vlak bij het ouderlijke huis, eten moeten we toch en met dit zalige weer deden we dat op het terras. Papa geniet duidelijk van het zonnetje….

Afbeelding

Het ziekenhuis waar ik zal geopereerd worden ligt vlak in het centrum van Antwerpen, met de tram ben je er zo! Het harmoniepark is een klein plekje groen, hopelijk het uitzicht van mijn kamer.

Afbeelding

Afbeelding

Wachten in de wachtkamer, je bent hier nooit alleen. Het spannende moment is aangebroken, de datum waarop de operatie zal plaatsvinden, het linkse beeldje is helaas voor mij…..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn nicht vroeg me of ik 2 snoeptaarten wilde maken voor een communie, nog nooit gedaan maar lijkt me leuk. Veel snoep maar een leuk resultaat!

Afbeelding

Afbeelding

Mijn grootouders hebben altijd naast ons gewoond, bomma en bompa waren super creatief en ik heb gelukkig het gen doorgekregen. Nu ik wil leren haken krijg ik privΓ© les van de beste, bomma maakte proef lapjes voor me in verschillende steken waar ik dan op verder kan oefenen. Eerste selfie ooit van bomma, er zit precies 50 jaar verschil tussen ons!

Afbeelding

Papa zijn hobby is koken, na het overlijden van bompa komt bomma dagelijks eten. Aangezien zijn dochters gaan eten, kookt papa met veel liefde en plezier voor zijn schoonzoon en kleinzoon.

Afbeelding

Ik kies voor gegrilde tonijn met gewokte groentjes en cannelloni met verse spinazie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van boven naar onder, nichtje Nancy (de oppernicht), nichtje Sabine (de 2de in lijn) en grote lieve zus. Ik ben het kakelnestje van de familie Moreels :-). Er werd tot in de late uurtjes bijgepraat, met andere woorden een super afsluit van een super dag!

Lieve groetjes, Inge x

5 thoughts on “Plog #1

Geef een reactie

