Fotomodel voor heel even

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sinds de hubbie zich op fotografie heeft gesmeten zijn er hier al heel wat kiekjes genomen, gelukkig kon ik altijd buiten schot blijven maar dat bleef uiteraard niet duren.

Als schoolopdracht moesten er portretten worden genomen, ik had het dus aan mijn been! Ik voel me vreselijk onzeker voor de lens, en kijk niet graag naar mezelf maar voor de hubbie doe ik graag wat moeite.

Het heeft gelukkig niet lang geduurd en het resultaat mag er na enig ‘gepimp’ best wel zijn. Het is wel niet iets waar hij elke week mee moet afkomen! :-).

De eerste is mijn persoonlijke favoriet…..

4 thoughts on “Fotomodel voor heel even

Geef een reactie

