The story of my life… June #1

Alweer bijna half juni, dat wil zeggen even een kijkje nemen in mijn fotodagboek….

Image

Image

Image

ImageIk heb onze patio een beetje opgefleurd met wat groen, ik heb absoluut geen groene vingers maar het maakt het wel een pak gezelliger. Ik nam ook 2 aardbeienplantjes mee, nadat ik in Libelle had gelezen dat je ze in een hangpotje kan kweken. Vanmorgen heb ik mijn eerste aardbei uit eigen kweek opgegeten, en ik moet zeggen ze was heerlijk 🙂

ImageWoensdag kwamen mijn lieve collega’s op bezoek, ik ben al zo lang thuis en mis ze elke dag meer en meer. Het was zalig om weer even bij te praten, dit prachtig boeket kreeg ik van hen.

ImageTijdens het zappen laat op de avond kwam ik terecht op een Nederlandse televisie zender, daar waren ze reeds aan het discussiëren over de looks van de ‘nieuwe’ zwarte piet. Dit is het resultaat, een zwarte piet zonder kroeshaar maar met stijltang. Ik vind heel de discussie meer dan belachelijk…..

ImageDeze week konden we genieten van prachtig weer, maar maakten we ook kennis met een nieuw fenomeen ‘supercel’. Een storm met hagelbollen zo groot als golfballen die heel wat schade aanrichtte. In Limburg zijn we grotendeels gespaard gebleven, maar heel soms dacht ik toch even dat de wereld ging vergaan…..

Image

Ja, ik doe mee met de WK gekte, gewoon voor de gezelligheid. En als de Belgen spelen kleur ik mijn nagels in de Belgische 3 kleur!

Gisteren was het ook onze eerste bijeenkomst van ons naaigroepje ‘Sweilicious’, toch een klein beetje zenuwachtig want je kent tenslotte niemand maar wat was het gezellig! Er werd duchtig getetterd maar toch ook gewerkt aan onze eigen projectjes, ik ben bezig met een postmantas voor de hubbie. Helaas nog geen foto’s maar ik maak het goed met een tutorial 🙂

x

Inge

 

 

5 thoughts on “The story of my life… June #1

  1. whahaha..nou inderdaad..wat een tijdverspilling die discussies rond zwarte Piet..vermoeiend!! En heerlijk die WK gekte..ik hou er altijd wel van en zit dan ook heel fanatiek voor de buis!! En wat eng die hagelbollen..brrrr…ik onderschat de natuur nooit..en vind het altijd een beetje griezelig zulke dingen! En wat is een postmantas??

    1. Een postmantas is zo een zak die je schuin draagt met zo’n flap over :-), geen lachtertje en de hubbie is een heel moeilijke klant 😉

Geef een reactie

