Swapperdeswap – the reveal

ImageEen tijdje geleden poste ik hier een artikel Swapperdeswap, over een pakjes ruil van zelfgemaakte dingen. Vandaag is het dan eindelijk zover en mocht je je pakje openmaken.

Gelukkig heeft mijn geheime swapmaatje het pakketje laat verstuurd, zodat ik het gisteren pas kon afhalen. Ik zou me echt niet kunnen bedwingen om het niet vroeger open te maken :-).

Door een samenloop van een berichtje op Facebook had ik een vermoeden wie mijn geheime swapmaatje was, helaas kon ik heel erg weinig van haar terug vinden wat de verrassing alleen maar groter maakten wat er in mijn pakje zou zitten.

Ik deed mijn pakje open om klokslag 00.01u 🙂 open en wat zat er in? Een geweldig leuk tasje dat ik als lunchtasje ga gebruiken en een oh zo handig wasspelden zakje dat ik op mijn to do lijstje had staan (kan ik dus lekker schrappen). Zoeken naar een kaartje dat er helaas niet bij zat maar mijn vermoeden klopte wel, nogmaals bedankt Kristel…..

Nu is het nog afwachten naar de reactie van het swapmaatje die iets ontvangt van mij, ik hoop van harte dat ze het leuk vind. Nog eens een dikke duim voor Rixt en Sabrina voor de organisatie, de volgende swap mag komen :-)!

 

 

6 thoughts on “Swapperdeswap – the reveal

      1. Oh leuk zeg zo’n patroontje. Jij hebt trouwens ook prachtige dingen gemaakt, helemaal mijn ding 🙂

Geef een reactie

