Een moeilijke dag

Ik omarm het leven met een glimlach, elke dag opnieuw maar heel soms wil ik liever eens goed uithuilen bij de hubbie… Vandaag is zo een dag, vandaag is het dag op dag 8 jaar geleden dat mijn kleine meisje, mijn mooiste geschenk ooit overleed.

Mijn kleine meid heeft vanaf haar geboorte moeten vechten voor alles, door hersenschade heeft ze nooit echt kind kunnen zijn. Nooit rondgehuppeld, nooit met poppen gespeeld, nooit het woordje ‘mama’ kunnen zeggen.
Haar wereldje was klein maar dat stopte ons nooit om van dingen te genieten en haar vol trots te tonen aan de hele wereld.

Mijn kleine meid hield van shoppen, ja u leest het goed mijn kleine meid was een echte fashionista inclusief een 3 deurs kledingkast vol frivole jurkjes, hippe shirtjes en coole jeans. Uiteraard met een bijpassende schoenencollectie en haaraccessoires.

Ik mis haar nog elke dag enorm, maar op een dag als deze is het eens zo erg, maar ik gun mezelf exact 1 mindere dag want als er 1 ding is dat ik van haar geleerd heb is sterk zijn.

En sterk zijn zal wel moeten want op 8 juli is mama jarig, helaas zal ik haar nooit nog een cadeau kunnen geven op haar verjaardag want in februari dit jaar verloor mama een harde oneerlijke strijd van amper 6 weken tegen borstkanker.
Bang om te sterven was ze niet, ze kon dan bij haar kleindochter zijn die ze zo hard miste. En mama het is je gegund, niemand verdiend het om zo ziek te zijn.

Ik weet dat jullie naar beneden kijken en zien dat niet alleen ik, maar ook grote zus en papa het goed doen, we komen er wel maar 1 dag huilen mag…..

6 thoughts on “Een moeilijke dag

  1. Tranen met tuiten hier, pfff niemand zou dit ooit moeten doorstaan, niemand zou zijn kind moeten overleven, da’s niet de bedoeling, dat zou niet mogen…en toch gebeurt het verdomme!! Vloeken is hier toegestaan!

Geef een reactie

