Sunny Pants

20140706-214748-78468528.jpg

In de zomer editie van La Maison Victor staat de Sunny Pants, een leuke broek voor een wat frissere zomerdag.

Ik ben enorme fan van LMV aangezien hun uitleg bij het maken van elk model dat in het boekje staat heel begrijpbaar is voor een beginner als ik, dus waarom niet.

Grote zus koos op het stoffencircus een wat gewaagde tricot, maar als je zegt Sunny Pants, moet het een sunny stofje zijn toch :-)?
Nog even een tricotnaald aanschaffen, machientje op tricotsteek en hup we waren vertrokken, dacht ik….
Mijn draad brak constant af, ik werd er moedeloos van dat ik na 3u stikken 10 cm stof had gestikt.

Op Faceboek bestaat er gelukkig een groep ‘Naaien voor vriendinnen’ en daar had iemand de oplossing, mijn naald stak fout. Ja dat heb je met naaisters die denken het allemaal wel te weten :-).

Nadat dit kleine probleempje was opgelost, ging de rest vanzelf et voila na een paar uurtjes naaien is mijn kast een broek rijker…..

Geef een reactie

