Shoplog Action

20140712-133029-48629532.jpg

Lang geleden dat ik nog eens een shoplog plaatste, gewoon omdat ik niet ga shoppen :-).
Op onze 2 wekelijkse Sewilicious bijeenkomst leerde ik Kelly kennen, een ongelooflijke lieve madam met helemaal dezelfde smaak als ik!

Ze gaat aan een leuke tas beginnen en gaf haar de tip om dampkap vulling tussen haar lagen stof te verwerken, en die koop ik toevallig bij de Action. U voelt het al komen, deze 2 trokken samen naar de Action!

Wat belande er allemaal in mijn mandje?

20140712-131247-47567418.jpg

Hier ga ik weinig over vertellen aangezien dit voor een volgend blog artikel zal zijn, een tipje van de sluier… Patronen en organiseren :-).

20140712-131404-47644940.jpg

Ik kan moeilijk weerstaan aan leuke schriftjes en dito pennen, en zeg nu zelf ze zijn leuk toch? Sinds ik snailmail leg ik graag een voorraadje whasi tape en leuke hebbedingetjes aan zoals deze zelfklevende boek markers.

20140712-131707-47827452.jpg

Ik heb een super poetsvrouwtje en met deze kleurrijke vezeldoekjes wordt poetsen toch veel leuker?

20140712-131838-47918236.jpg

Onze naaikoffers moeten natuurlijk ook regelmatig aangevuld worden, daarom een voorraadje plakvlieseline, patroonpapier, lintjes en elastiek. De tassenhanger is voor grote zus om haar happy beach bag nog leuker te maken. Nu denk je, wat heeft bakpapier te maken met naaien? Wel een super tip van Kelly, gebruik bakpapier om kleine patronen over te nemen (knuffels, kinderpateoontjes, ….). Nooit meer sukkelen met grote rollen, ik vind het een supertip!

20140712-132402-48242253.jpg

Aan de kassa viel mijn oog op deze flesjes coconut water, ik laadde de smaakjes lychee, aardbei en mango in mijn karretje. Na 1 slokje staat zl vast dat deze flesje nooit meer in mijn karretje zullen belanden, veel te zoet zelfs voor een zoetekauw als ik!

Ik kan weer een tijdje verder, hou mijn blogje in de gaten voor mijn volgend artikel over organiseren en patroontjes ๐Ÿ™‚

6 thoughts on “Shoplog Action

  1. Yes, I’m super sweet! Ongelooflijk hรจ, het lijkt alsof ik een oudere versie van mezelf ben tegen gekomen ๐Ÿ˜‰ met de pink obsession en al! Om nog maar te zwijgen van de spulletje en prulletjes liefde. Haha
    Dankjewel Blogland!

Geef een reactie

