Dagboek van een knieschijfprothese #2

Het zit er op, de operatie is heel goed gegaan en voel me best wel oké. De dokter vond het hoognodig en de klachten komen grotendeels van een aangeboren afwijking, dank u mama en papa 😃.

20140725-212616-77176671.jpg

Het verband is er af, en de drain is vanmorgen verwijderd snel en pijnloos. De verdoving begint uit te werken maar de pijn is draagbaar.

20140725-212829-77309081.jpg

Vanmorgen was het ook oefenen geblazen, een half uurtje op dit marteltuig. Ingesteld op 30° en buigen maar, ik had er wat schrik voor maar het viel super goed mee. Op naar morgen met 40° en voor de eerste keer uit bed. Maandag start de revalidatie bij de ergotherapeuten, benieuwd wat dat gaat geven.

20140725-213145-77505242.jpg

De hubbie had ‘de bijbel’ bij als geschenkje, ik ben er super blij mee. Hopelijk snel naar huis zodat ik snel weer achter mijn geliefde machientje kan kruipen.

To be continued x

2 thoughts on “Dagboek van een knieschijfprothese #2

Geef een reactie

