Dagboek van een knieschijfprothese #3

20140727-192634-69994501.jpg

Gisteren was een mindere dag, niet van de pijn maar had een slechte reactie op de pijnmedicatie. Vreselijk draaierig, misselijk en licht in mijn hoofd, de dokter besliste onmiddellijk met de medicatie te stoppen en na een goede nachtrust ging het vandaag weer 100% beter.

20140727-193232-70352779.jpg

Gisteren mocht ik ook voor de eerste keer uit bed, zalig! Na mijn oefensessie op het marteltuig mocht ik tot aan de deur van mijn kamer en terug. Vandaag hebben we een stukje gang meegenomen en nu zijn mijn 2 krukken mijn beste vrienden.

Vanaf nu doe ik weer alles zelfstandig en tel af om naar huis te gaan. Als alles vlotjes blijft gaan slaap ik dinsdag weer in mijn eigen bedje naast mijn eigen hubbie.

One thought on “Dagboek van een knieschijfprothese #3

Geef een reactie

