Dagboek van een knieschijfprothese #4

20140729-095241-35561726.jpg

Grenzen verleggen, dat is momenteel wat ik doe. De oefeningen bij de kiné zijn met momenten zeer pittig en ik vind het eerlijk gezegd niet leuk om geconfronteerd te worden met de beperking die ik momenteel heb.

Ik heb nu 2 dagen gewerkt met de ergotherapeuten en zit netjes op schema, momenteel kan ik mijn been al 100 graden plooien en heb al gefietst. Wat ik niet kan is mijn been vanuit lig positie naar boven brengen, heel raar gevoel maar moet het blijkbaar tijd geven.

Gisteren heb ik het litteken voor het eerst gezien (ik bespaar het jullie) en het ziet er netjes uit, groot (20cm) maar netjes. Deze ‘oorlogswonde’ zal een blijvende herinnering zijn.

Het goede nieuws is dat ik vandaag het ziekenhuis mag verlaten en ik eindelijk in mijn eigen bedje kan slapen met mijn eigen hubbie!

De revalidatie zal nog een tijdje duren maar half september wil ik weer aan de slag. Met dat doel voor ogen ga ik er helemaal voor gaan!

Geef een reactie

