Secret September Swap

Het is weer zover, we gaan weer swappen. Vorige week kregen we de nodige informatie door van ons swapmaatje, ik was dolblij met de vele informatie! Mijn swapper heeft Pinterest en zelfs een eigen blog! Feest denk je dan maar de ideetjes kwamen niet, bij de Midsummerswap had ik enkel een mailtje om op verder te gaan en kwamen de ideetjes als vanzelf. Zo snel dat het pakketje ook al de deur uit was (nogmaals Lieve, mijn excuses hiervoor ;-)).

Hoe meer ik zocht, hoe minder ik vind maar plots verscheen het kleine gloeilampje boven mijn hoofd en idee A was geboren, ja perfect! Een uur later weer een lampje, project B is toch ook wel een topper maar een moeilijk projectje dat ik eerst voor mezelf wil proberen want tenslotte wil je toch iets geven dat een beetje deftig in elkaar steekt.

Tijdens het lezen van enkele blogs, hallo project 3 werd geboren! Hier zat ik nu met 3 totaal verschillende dingen en wist niet meer wat kiezen! Toevallig ging ik vandaag enkele uurtjes naaien bij mij Sewilicious babe Kelly, in de buurt ligt een winkeltje dat open is op zondag en die sinds kort leuke katoentjes verkopen aan een topprijsje.

De hubbie moest even een tussenstop maken en daar vielen alle puzzelstukjes in elkaar bij het zien van deze stofjes!

20140803-200525-72325099.jpg

Het enige dat ik kan verklappen is dat het project 3 is geworden, nu laar hopen dat mijn swapmaatje er blij mee zal zijn! Opening van de pakjes is voorzien op 21 september, nog even tijd dus maar mezelf kennende knip ik alvast de stofjes of ik verander weer van idee :-).

To be continued!

One thought on “Secret September Swap

Geef een reactie

