Shoplog

Het wandelen gaat goed dus ben ik er even tussen uit geknepen, met de belbus (topfenomeen uit Limburg) even naar het dorp gereden voor de nodige stops aan de apotheek en de mutualiteit.

Als ik daar dan toch ben, spring ik graag even binnen bij de lokale handelaar, kwestie van de economie draaiende te houden :-).

Stop 1, apotheek en Kruidvat

20140806-122920-44960492.jpg

Buiten de nodige medicijnen nam ik een flesje Bio Oil mee om mijn litteken optimaal te verzorgen, een klein flesje kost 9,99€. Uit het kruidvat deze keer geen nagellak, diegene die ik op mijn lijstje had staan was er niet maar wel een tube ‘all about matt’ van Essence. Ergens op een blog las ik een goede revue en aangezien ik gezegd ben met een vreselijk glimmende huid is deze basis zeker een musthave, voor deze tube betaalde ik 3,45€ maar dan eigenlijk weer niet aangezien de kassierster dit vergat aan te rekenen…..

Stop 2, Standaard boekhandel

20140806-123522-45322838.jpg

Mijn favoriete blad La Maison Victor is helaas nog niet uit en heb het een beetje gehad met zomerkleedjes, voor de eerste keer kocht ik deze Knipmode. Er staan heel veel leuke patronen in met een duidelijke uitleg, dat ‘to sew’ lijstje wordt langer en langer…..

Stop 3, Zeeman

20140806-123815-45495988.jpg

Dit tafellaken met leuk design kocht ik voor 5,99€, het plan is om daar een leuke tas mee te maken uit het Grote Singer Naaiboek. Ooit….. 🙂

Stop 4, Casa

20140806-123953-45593787.jpg

Gisteren zag ik op Instagram deze bokaal verschijnen, hij stond al lang op mijn verlanglijstje. Gelukkig stond er bij de foto gepost dat ze te verkrijgen zijn bij Casa in verschillende kleurtjes. Ik koos rood (past bij mijn keuken) en betaalde 2,45€. Water en smoothies drinken we vanaf nu on the road!

4 thoughts on “Shoplog

Geef een reactie

