The story of my life….. August #1

Oei, het is al een hele tijd geleden dat ik nog een story of my life deed, bij deze een update wat ik de eerste 2 weken heb uitgespookt deze maand :-).

fiets

Na mijn operatie mocht ik voorzichtig weer op de fiets, aangezien mijn fiets een gekregen 2de hands en een beetje saai is, wilde ik hem een beetje meer me maken. Even langs de Action en ziehier, fietsen doen we vanaf nu in stijl and I like it!

giraf

Nog een voordeel van ons naaiclubje Sewilicious is dat we regelmatig boeken en patronen uitwisselen. Deze lieverd kon ik echt niet weerstaan, een restje stof aan de ene kant en een stukje fleece aan de andere kant et voila, knuffeltje is geboren.

martini royal

Grote zus heeft haar gezin uitgebreid met deze 2 schattige haarballetjes Martini en Royal, ik moet niet vertellen dat ik helemaal verkocht ben!

moederdag

Moederdag, de eerste zonder mama…. We wilde haar toch vieren en dat deden we met een uitgebreid ontbijt, met een glaasje bubbels klinken we mama. Ik maakte cadeautjes voor grote zus, papa en bomma….

moederdag 1

Een Juliette voor grote zus

moederdag 2

Een kussen voor bomma

moederdag 3

Een keukenschort voor papa die in september naar de kookles gaat.

Dat was het weer voor deze keer!

 

7 thoughts on “The story of my life….. August #1

Geef een reactie

