Maxi skirt in een herfstkleedje

Herfst 1

Het weer zit de laatste tijd niet mee en de zomerkleedjes blijven in de kast, dan is het hoogtijd om ‘de herfstcollectie’ aan te leggen :-).

Ik ben gek van maxi skirts en Sewilicious lid Kelly had hem al gemaakt. Ze vond een makkelijke DIY op de blog van Liesellove. Gisteren snel, snel even langs Lizzy L’oiseau voor een leuk stofje en passende boordband.

Herfst 5

Ik werd onmiddellijk verliefd op dit stofje, er zit een okergeel bloempje in en laat me nu gek zijn van okergeel. Perfecte kleur boordband gevonden en ik kreeg zowaar nog 20% korting op het stofje, ik was nog nooit zo goedkoop gesteld :-).

‘S avonds kwam ons naaigroepje Sewilicious samen en zo kon ik rekenen op de hulp van de expert, de tutto vermeld dat dit een half uur projectje is maar aangezien ik nog nooit met boordband had gewerkt duurde het bij mij toch even wat langer.

Ik ben superblij met het resultaat, nu nog naarstig op zoek naar een okergele cardigan voor de complete look Mijn eerste herfststuk is een feit!

Herfst 2

3 thoughts on “Maxi skirt in een herfstkleedje

Geef een reactie

