Kilometers vreten

Nog even genieten van een paar dagen vakantie voor ik eindelijk weer aan het werk kan, gisteren hadden we een tripje naar zee gepland en vandaag een tripje naar Antwerpen. Kijk even mee wat we hebben uitgespookt…..

plog 1

de hubbie had voor een vrij stevig ontbijtje gezorgd…..

plog 2

Ook de auto moet ontbijten…..

plog 3

plog 4

Halfweg, even de dorst lessen en tijd voor een ‘feetie’

plog 5

Uitwaaien op het strand

plog 6

plog 19

De hubbie had zijn fototoestel mee en schoot heel wat kiekjes, dit is mijn favoriet al is het poseren nog steeds niet mijn favoriete bezigheid…..

plog 11

plog 12

We eindigen de dag met een heerlijk etentje, gamba’s voor mevrouw en een vlees brochette voor mijnheer….

plog 15

plog 13

Vandaag stond er een tripje Antwerpen op het programma, ik moest op consultatie bij de chirurg en trakteerde papa op een lekkere lunch. Dat verdiende hij wel vandaag op zijn trouwdag 43 jaar geleden…….

plog 16

plog 17

Een lekkere lunch sluit je af met iets zoets, de uitvinder van ‘Antwerpse handjes’ moeten ze dringend een standbeeld geven! Ik dronk voor de eerste keer een Chai Latte en een nieuwe verslaving is geboren…..

plog 18

Eindigen doen we in de wachtzaal van het ziekenhuis, een tevreden chirurg en een tevreden patiënt. Maandag ga ik eindelijk weer aan het werk en kan ik ook dit hoofdstuk afsluiten…..

Bizou x

Geef een reactie

