Rock & Roll

IMG_0129.JPG

Hoog tijd om een beetje rock & roll in mijn leven te brengen, dat dacht ik alleszins bij de aankoop van dit stofje.

In de Knipmode zag ik een super leuk patroon voor een sweatstof jurk, een simpel jurkje met zakken. Ik weet niet wat het is maar ik heb een enorm zwak voor kleedjes en rokjes met zakken.

Na een avondje tekenen, knippen en naaien zat hij in elkaar. De halslijn heb ik niet afgewerkt met beleg, geeft een leuke toets zo.

Ik combineer hem met een stoer lederen jasje en biker boots, maar met hippe baskets lukt het volgens mij ook.

Dit is er eentje dat niet veel in de kast zal hangen 🙂

IMG_0132.JPG

Patroon: Knipmode nr. 8 (sweaterjurk 21)
Stof: Misses Needle – Turnhout

5 thoughts on “Rock & Roll

Geef een reactie

