Mijn Fauve top

Inge top 1

Vandaag stond de Fashion Fair op het programma, maar door omstandigheden werd het een dagje achter mijn naaimachine.

Gisteren nam ik toevallig het patroontje van de Fauve top over met in het achterhoofd ‘dit maak ik wel eens’. Die eens kwam sneller dan verwacht en na een middagje naaien heb ik een nieuwe top en al zeg ik het zelf ‘I like’!

Toen ik dit stofje zag dacht ik onmiddellijk ‘June Dress’, en vroeg dan ook 2,5m aan de verkoper. Aangezien het de laatste meters waren op de rol kreeg ik 3,20m mee voor een prijsje.

Ik ben helemaal verliefd op het motief en de vele kleuren die er in terug komen wat het makkelijk maakt om te combineren.

Als voorste halsbeleg koos ik voor een restje simpel huidkleurig katoentje, dat mooi contrasteert met het zwart.

Het model zit als gegoten en de halslijn is prachtig met de 2 plooien, ik heb weer een nieuwe favoriet!

Inge top 2

8 thoughts on “Mijn Fauve top

Geef een reactie

