Over verborgen schatten die helaas verdwijnen

stofjes

De schatten zijn deze stofjes, het verborgen is het winkeltje waar ik ze vond… Ruim 5 jaar woon ik reeds in Leopoldsburg en nu pas ontdek ik een klein stoffenwinkeltje op nog geen 2 km van mijn eigen voordeur!

Helaas gaat dit pareltjes sluiten want de eigenaars zijn al lang voorbij de opgelegde pensioenleeftijd en willen genieten van hun verdiende rust.

Nu denken jullie vast dat deze 2 oudjes niet met hun tijd mee gaan, maar wat een pracht van een collectie had ze nog liggen. Geen kinderstofjes maar stoffen voor madammen als u en ik met ronkende namen als Chanel, Armani en Valentino, en alles moet buiten aan -50 tot -70%!!!!!

Met mijn naaiplanner in de aanslag ging ik op zoek naar het perfecte stofje voor de Chloë jas uit La Maison Victor, ik wilde graag iets ‘speciaal’ en dat vond ik onmiddellijk in deze donkergrijze imitatie bont. Met de lichte grijze tweed maak ik nog een Harlequin, een super makkelijk patroon met een prachtig resultaat.

Met nog wat extra garen en drukknopen was het tijd om af te rekenen, even slikken bij het zien van het totaal maar met een korting van 70% kwam ik uit op 51,60€. Ik spring nog een keer binnen voor deze parel definitief zijn deuren sluit…..

Geniet van jullie verdiende rust Maria!

One thought on “Over verborgen schatten die helaas verdwijnen

Geef een reactie

