Over veranderingen……

boeken

Toen ik op 3 april mijn allereerste blogpost schreef kon ik me nog niet echt voorstellen wat ik moest verwachten, ga ik het wel volhouden, zou iemand mijn schrijfsel wel interessant genoeg vinden, 1000 vragen en 0 antwoorden.

Een dikke 7 maanden verder heb ik op 2 vragen een antwoord, in het bloggen kan ik helemaal mijn ei kwijt en blijkbaar zijn er ook mensen die mijn schrijfsel interessant genoeg vinden want mijn teller staat vandaag op exact 100 volgers waarvoor een welgemeende DANK U!!!!!!!!!!!!!!!

Na het lezen van ‘How blogs work’ en het ‘blogboek’ kon ik enkel maar concluderen dat ik het anders wilde aanpakken. Vragen als ‘wie ben ik’ en ‘wat wil je bereiken met je blog’ bleven in mijn creatieve hoofdje ronddwalen, papieren vol met schrijfsels, 100 andere blogs bekeken en de knoop doorgehakt!

Welkom op mijn nieuwe blog, Stofjes en Zoetjes wordt Madame stof met een hele nieuwe lay out en de hubbie als vaste huisfotograaf.

Madame stof gaat voor een portfolio van eigen creaties met tips en tricks en een persoonlijk dagboek, een eigen facebookpagina is een work in progress.

Aan mijn trouwe lezers bedankt, aan (eventuele) nieuwe volgers welkom!

Geef een reactie

