Een beestige broek

broek 1

Madam stof maakt er geen geheim van dat ze een ‘lichte’ voorkeur heeft voor beestige print en zachte bontjes, dit stofje trok dan ook mijn absolute aandacht bij een bezoekje aan Lizzy l’oiseau.

Na een kijkje in mijn kledingkast was de beslissing gevallen, ik heb nog een broek nodig maar dan liefst een gemakkelijke. Het patroontje van de Sunny Pants had ik nog liggen maar wilde een pyjama gevoel vermijden met een aantal persoonlijke aanpassingen.

broek 2

De taille werd verlaagd, de zakken kregen een paspeltje en de taille werd afgewerkt met een brede elastiek. Een grote glimlach op het gezicht van Madame stof want dit broekje zit als gegoten en dan begint het brein weer te denken, ik wil er nog, ik wil er nog :-).

broek 3

Patroontje: Sunny Pants – La Maison Victor

Stof en fournituren: Lizzy l’oiseau – Heppen

3 thoughts on “Een beestige broek

Geef een reactie

