Een Chloë volgens Madame stof

Chloë 1

Madame Stof heeft een aparte smaak, in dit stofje zag ik onmiddellijk een Chloë terwijl anderen het meer een deken of kussen vonden. Eigenwijs als ik ben deed ik lekker mijn eigen zin en begon ik te tekenen en te knippen, op een naaisalon van Femma ging ik de jas wel even in elkaar zetten.

Moeilijk is het patroon allerminst en op een uur of 2 was het tijd voor een eerste pasbeurt, wat een teleurstelling! Ik zag de dames van Femma kijken met een bedenkelijke blik en ze hadden gelijk, het leek wel of ik de kamerjas van Hugh Hefner had gestolen….

Chloë 3

Project aan de kant tot ik op een zaterdagmorgen een sms kreeg van haar, waarom doe je de mouwen niet in leder? Ze kent me redelijk goed op een korte tijd :-). In alle eerlijkheid wilde ik lange mouwen maar in al mijn enthousiasme knipte ik ze te kort, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet storen.

Ik vind hem funky, ik vind hem helemaal Madame stof en is dat nu niet waar het over gaat als je naait voor jezelf?

Chloë 2

Stof: Stoffenhuis Maria – Heppen en Misses Needle – Turnhout

Patroon: Chloë – La Maison Victor

One thought on “Een Chloë volgens Madame stof

Geef een reactie

