De blogplanner

blogplanning

Het lezen van boeken als ‘How blogs work’ en ‘Het blogboek’ zet een mens aan het denken,ik kribbelde dan ook heel wat vellen papier vol met ideetjes, tips en tricks. Helaas is geweten dat een creatief brein geen ordelijk brein is en ben ik ondertussen heel wat schrijfsels kwijt.

Nadat ik de naaiplanner vond ging ik op zoek naar een blogplanner en hoera, hoera, die vond ik hier. 16 superleuke pagina’s die je zullen helpen bij het bloggen.

De maker heeft heel veel aandacht besteed aan de lay-out en dat vind ik persoonlijk heel erg fijn, een mooi bord doet nu eenmaal eten nietwaar? 😉

Omdat alle pagina’s apart zijn te downloaden kan je voor jezelf uitmaken welke pagina’s jij belangrijk vind, ik heb heel erg veel aan de weekly planner en de blogpost ideas. Hoe vaak kom je niet iets tegen waarvan je denkt ‘dat moet ik een keer gebruiken’, nu kan je het netjes noteren. Ook de pagina waar je je statistieken op kan noteren is handig, zo merk je meteen welke blogpost meer lezers heeft dan andere.

Deze planner zal misschien niet voor iedereen handig zijn maar Madame stof is fan en gebruikt hem dan ook heel erg frequent!

One thought on “De blogplanner

Geef een reactie

