Party outfit met een vleugje goud

IMG_0068.JPG

Madame stof houdt wel van een feestje en zeker van een Kerstfeestje, jaarlijks kiest de familie van Madame stof een kleurenthema en daar dient iedereen zich aan te houden!

Dit jaar gaan we voor zwart met een vleugje goud, Madame stof wil natuurlijk in een volledig zelfgemaakte outfit verschijnen dus op zoek naar een leuk patroon en aangepaste stofjes.

Die stof vond ik bij Madeline de Stoffenmadam in Lier, niet toevallig is Madeline hereself een ex-collega van Madame stof! Eindelijk vond ik de tijd om een bezoekje te brengen aan haar winkeltje, en wat een paradijs is me dat. Ik voelde me als een kind in een speelgoedwinkel, overal waar ik keek zag ik de mooiste stoffen.

In mijn hoofd wilde ik graag een tule rok maken maar helaas was er geen tule beschikbaar, dan viel mijn oog plots op een zwart stofje met gouden stipjes. PERFECT in hoofdletters, dit zou een prachtige Fauve top worden. Madame stof was in het geheim verliefd op de Pippa rok uit de laatste LMV et voila, Madeline had hiervoor de perfecte zwarte stof.

IMG_0070.JPG

Madame stof is blij met het resultaat, helemaal party proof helemaal Madame stof!

IMG_0069.JPG

Feesten jullie ook in een zelfgemaakte outfit?

Xxx

13 thoughts on “Party outfit met een vleugje goud

  1. Knap Inge! Echt een perfecte combinatie!
    Helemaal party-proof als je het mij vraagt!

    Veel liefs,
    Marieke

    PS: Madame stof houd wel ….. (volgens mij heb je hier een dt-foutje en zou het moeten zijn: Madame stof houdT….denk ik hé)

  2. Super mooi gemaakt! Staat je super! Ik wil een eigen outfit maken maar enkel nog tijd vinden. Ik heb me namelijk ook voorgenomen om veel cadeautjes zemf te maken.
    Je kan je outfit inzenden bij de sewalong van sew it up (meer info op hun site) zo kan je er jog iets mee winnen! De outfit is zeker een prijsje waard vind ik! 🙂

    1. Dank je wel, dit zijn makkelijke patroontjes en klaar op een week-end maar zelfgemaakte geschenkjes is zeker ook zijn tijd waard! Ik heb hem inderdaad ingestuurd voor de wedstrijd, spannend het is de eerste keer…..

Geef een reactie

