Over Elisabeth, het zwarte schaap

Inge Jumpsuit blog 3

Zeg hallo tegen het project dat me bijna een naai burn-out gaf, de Elisabeth Jumpsuit! Ik tekende het patroon in mijn confectiemaat en dit bleek na een eerste pasbeurt 2 maten te groot!

Naai-juf Magda zag de teleurstelling in Madame stof haar ogen en zette er de schaar in, zonder boe of ba! Back where we started achter de overlock…

Na weken van noeste arbeid begon het onding dan toch op een Jumpsuit te lijken maar de zin was over. De mouwen werden niet afgewerkt met een mouwsplit en de knoopsgaten werden vervangen door drukknoopjes.

Inge Jumpsuit blog 2

Nog steeds zie ik ontzettend veel foutjes en daar baal ik van omdat het een zalig stofje is om dragen…. Dit is de eerste keer dat een patroon uit La Maison Victor me zo erg tegenvalt en het ligt aan mezelf want mijn partner in crime Keli had hem op 4 uur in elkaar gezet.Hebben jullie ook zo van die patroontjes waar je grijs haar van krijgt?Tot snelMadame stofxje

7 thoughts on “Over Elisabeth, het zwarte schaap

Geef een reactie

