Secret Santa Swap, the reveal!

Secret Santa Swap

Het was weer tijd om te swappen en te revealen, Madame stof is gek van pakjes krijgen maar toch ook van ze te maken. Het blijft altijd een spannend moment wie jou swapmaatje is en wie er iets voor hou maakt!

Het moet gezegd worden, de organisatie die hier achter zit is super, een dikke pluim voor de dames die honderden mails moeten versturen en beantwoorden, foto’s naar de juiste mapjes moeten verplaatsen en nog zoveel meer! Dames, applaus voor jezelf, jullie hebben het verdiend!

Mijn kerstswapper was er eentje met een kleine stofverslaving en een grote liefde voor een muis met grote oren en al zijn vriendjes. In het hoofd van Madame stof kreeg ik het beeld van een typische Disney kerst, veel sneeuw (sorry maar dat moest ik helaas schrappen), kerstkransen aan de deur en kerst sokken boven de haard.

Hier vond ik een gratis patroontje voor een Christmas Holiday Elf stocking, die maakte ik in mijn swappertje haar favoriete stofje. Is deze niet super schattig? Met restjes stof, uiteraard in de typische kerstkleur maakte ik een kerstkrans waarvan je de tutorial hier kan vinden.

Nog wat stofjes en een notaboekje en mijn pakje was compleet! Nu maar hopen dat ze het leuk vind.

mijn swap

Natuurlijk maakt er een nobele onbekende ook iets voor jou, de pakjes mochten open op kerstavond of Kerstdag en oh, oh, oh Madame stof is zo blij. Ten 1ste is het is het roze, ten 2de zijn het spulletjes die al lang op mijn to-do lijstje stonden en ten 3de heeft de 8 jarige dochter van het huis er aan meegewerkt. Dat is iets wat Madame stof kan appreciëren, jong aanstormend talent!

Zeg hallo tegen mijn nieuwe naaimachine cover met assorti speldenkussen, schaarhouder en patroongewichtjes

overtrek

ensemble

Madame stof wenst jullie allemaal een super fijne kerst en een spetterend en creatief 2015!

xje

4 thoughts on “Secret Santa Swap, the reveal!

  1. Inge, bedankt voor het swappakje. Ik vind het echt heel mooi en ga er een mooi paatsje voor zoeken. Het boekje ga ik zeker gebruiken! En van de stofjes ga ik zeker iets moois maken.
    Lieve groetjes, Kelly

  2. Ik heb voor ’t eerst ook meegedaan aan diezelfde kerst swap en vond het ook leuk om voor iemand vreemd een presentje te maken en iets van een vreemde te krijgen! Jij maakt mooie spullen!

Geef een reactie

