Een dipje?

2015/01/img_0234.jpg

Ik heb een dipje, een naai- en blogdipje. Waarom, ik weet het niet. Thans zit het hoofd vol ideeën maar de meeste zijn nog ‘een work in progress’.

Ik plan een give-away, dinsdag start een workshop ‘weekend tas’ maken, donderdag een meeting met Femma voor een eventuele samenwerking, vrijdag gaan we meet & greet swappen, en toch wringt er iets.

Als ik lees wat ik net heb geschreven heb ik echt geen reden om te klagen, ik leer leuke mensen kennen, er komen nieuwe kansen en hey er mislukt bij iedereen toch al eens een naaiproject!

Nu ik het even van me heb afgeschreven denk ik ‘stel je niet aan’, doe verder met wat je graag doet en dat ga ik doen met het knippen van mijn Betty rok. Hopelijk haalt dit project me uit mijn dip!

2015/01/img_0236.png

13 thoughts on “Een dipje?

  1. Hier ook, was gisteren begonnen aan het kleuterboekentasje. Maar euhm, da ding wil niet zo vlot in elkaar. Plus mijn machine werkt weer tegen met al die lagen, da’s vooral om zenuwen van te krijgen! Straks positief naar de les! 🙂

  2. Lieve Madame Stof, iedereen heeft wel eens een dipje op alle vlak. Maar onthoud vooral dat je jezelf niets verplicht bent! Na regen komt zonneschijn zeggen ze altijd dus ik ben ervan overtuigd dat het bij jou ook terug top zal worden!
    Enneuh, een streepje zelf zekerder zijn Madame Stof! Je maakt kei schone dingen weer je fier mag op zijn! (Ik weet het, je weet waar je fouten zitten tijdens het maken en als het dan net niet is wat je wil dan kun je wel eens ontmoedigd raken).. Maar doe waar je je lekker bij voelt! Het komt zeker terug tiptop in orde!
    Ik ben al reuze benieuwd naar je give-away! Laat je maar lekker gaan op ’t naaiweekend en geniet vooral van je Meet&Greet swap want ’t is reuze leuk!

    Liefs Marieke

    1. Super lieve woorden Marieke, we gaan met volle zin naar de naailes om mijn Megan kleedje af te werken want dit is een link naar mijn give away 😉. Vrijdag is het swaptijd, foto’s volgen zeker!

      Dikke kus

  3. Heel herkenbaar!! Gelukkig weten we vaak ook, dat dit weer over gaat!! Misschien het hoofd en de planning te druk? En daardoor het overzicht kwijt? Misschien even een rustdag van alles nemen en total iets anders doen..dat werkt voor mij vaak! Succes!!

  4. Een van de belangrijkste dingen die ik leerde was ‘laat je hobby je hobby blijven’. Geen zin om te bloggen/naaien? Wel, neem de luxe om dat vooral niet te doen. Omdat het kan en omdat niets moet. Het komt wanneer het komt, en op dat moment lezen/kijken wij graag verder 😉

Geef een reactie

