Meet & Greet

Meet en greet

Het was weer tijd om te swappen, ditmaal een specialleke aangezien je je meetje zou ontmoeten. Het swapteam had ook ditmaal weer heel wat moeite gedaan om iedereen een meetje uit zijn eigen streek te geven en de mijne werd Greet.

Je kreeg netjes een info fiche doorgestuurd met daarop de informatie die je nodig had, en ik moet zeggen ik werd gelijk enthousiast. Greet is creatief (lees hier haar blog), houd van koken, naaien, retro en haar geliefde cameo, hier moet ik mee verder kunnen. Helaas kwam bij het blogdipje ook een naai dipje, niets leek goed en het werd zweten. Er is heel wat in de vuilnisbak beland maar uiteindelijk kreeg ik toch iets bij elkaar waar ik min of meer content mee was, ik maakte een doos in stof, een cirkelsjaal, een draadjesopvanger en stak er nog een retro lapje stof bij.

Snel snel een foto van het geheel:

Swap 4

Swap 5

Een meet & greet is gezellig met 2, maar nog gezelliger met 4 dus zaten we op de afgesproken tijd op de afgesproken plaats. Er werd duchtig getetterd over de dingen des levens en bijna vergaten we onze cadeautjes uit te wisselen, ik werd zo verwend dat ik mijn maaksels met schaamrood op de kaken af gaf. Gelukkig was Greet heel erg tevreden en sloten we de avond af om snel weer af te spreken (die afspraak ligt ondertussen al vast :-)).

Greet maakte deze prachtige creaties speciaal voor mij, ondanks een moeilijke periode. Een inspirerende madam, dat denk ik er van!

Swap 1

Swap 2

Swap 3

Liefs,

Madame Stof

4 thoughts on “Meet & Greet

  1. Amai, schoone dingskes gemaakt hoor Madame Stof! Ik zou ook wel blij zijn met zo’n pakske!
    Jouw Greetje moest ook niet onderdoen lees ik! Super leuke cadeautjes zeg! En die kader is echt top, zalig gewoon!

    Die Meet&Greet swap is bij mij alvast in de smaak gevallen! Ik heb super leuke meiden ontmoet! Heb zelfs al samen stof met haar besteld om verzendkosten te bedrukken en daarna zelfs ‘op de koffie mogen gaan’, met een zalig lekker stukske taart! Miljerdedju, allemaal dankzij diene swapgroep! Fantastisch toch hé?

    Liefs Marieke

Geef een reactie

