Uit de comfortzone

IMG_0303

Ne mens moet eens uit zijn comfortzone stappen en dat deed ik met dit koffertje. Eerlijk, ik heb niks met tassen maar bezweek voor deze beauty.

Het moest natuurlijk een volwassen versie worden met een Madame stof touch, ik koos voor een zwart/witte combinatie met roze paspel.

IMG_0304

Ik moet toegeven dat het me meer moeite heeft gekost dan pakweg een jurk
in elkaar zetten, paspel en ik, not a perfect match!

IMG_0305

Het resultaat van een hele dag naaien is super maar of ik het ooit nog ga doen, daar twijfel ik aan 😊. Ach wie heeft er nood aan massaproductie, toch?

Ik heb het geluk om een fotograaf thuis te hebben die mijn werkjes perfect in beeld kan brengen. Een blik achter de schermen en een applaus voor de hubbie.

IMG_0301

Liefs
Madame stof

Stof: Lizzy l’oiseau
Patroon: Biefrul

7 thoughts on “Uit de comfortzone

  1. Mooi resultaat! Mijn eerste koffertje stond zeker niet zo mooi recht! Enorm goed gedaan.
    Zo een fotograafhubbie moet je dat trainen, inhuren of andere mogelijkheden. Ik zou dat ook wel willen 😉

    1. Een tutorial is er niet van, je kan wel een workshop volgen voor dit koffertje (Biefrul). Ik ben momenteel nog een tas aan bet maken waar ik plannen mee heb voor een tutorial dus keep posted 😀

Geef een reactie

