Lady in red

IMG_0332

Ik droomde al lang van een vintage jurkje, en toen ik een aantal weken vintage patronen vond in de,kringloopwinkel was mijn geluk compleet!

Dit jurkje heeft alles wat Madame stof wil, een leuk detail vooraan, poefmouwkes, zakken en een kraagje.

IMG_0328

IMG_0330

IMG_0329

Burda heeft van die gemakkelijke patronen die je kan uitknippen op maat, een zaligheid voor de luie naaisters πŸ˜‰.
Het jurkje zelf stak snel in elkaar, het kraagje was net iets anders. Gelukkig heb ik 2 schoonzusjes met tonnen naai-ervaring die me perfect op weg hielpen, dank u Sonja & Gerda….

IMG_0331

Madame stof is blij met dit jurkje, heel erg blij. Als het van mij afhangt zal het een stralende vintage lente worden!

Liefs Madame stof

12 thoughts on “Lady in red

Geef een reactie

