Spreken is zilver….



Het begon met een Femma avond waar mijn buurvrouw deze prachtige stof op de kop had getikt. Ze wilde hem verstoppen als binnenvoering voor een tas, maar gelukkig had ze mijn smekende puppy eyes gezien en voor amper 5€ mocht ik hem hebben.



Ik knipte er een Pippa rok uit en had nog krap een metertje over, bladerend door de nieuwe La Maison Victor besloot ik de Tilda top te maken. Een simpel model waar deze stof volledig tot zijn recht komt en een extra mooi accent op de rug heeft.



De mouw heb ik licht gerimpeld, tegenwoordig het kenmerk van Madame stof 😊. 

Ik ben erg tevreden met het patroon, gaandeweg kwam ik op het idee paspel tussen de mouwen en het beleg te stikken. Een extra reden om nog een Tilda op mijn to do lijstje te zetten!

Liefs,

Madame stof 

8 thoughts on “Spreken is zilver….

Geef een reactie

