Make it! Blog it! Share it!

make-it-blog-it

Bloggen kan je leren en hoe langer je blogt, hoe makkelijker het wordt. Madame stof vond haar plekje in blogland een klein jaartje geleden en ik moet zeggen het begint vorm te krijgen maar ik wil meer!

Ik wil meer lezers, ik wil meer volgers, ik wil een vlottere schrijfstijl, ik wil, ik wil, ik wil….. Het boek Make it! Blog it! Share it! bevat een schat aan praktische tips die je kan toepassen op je blog. Hoe maak je een mooie foto, hoe bereik je meer mensen, wat zijn tags, hoe maak je online vrienden, het komt allemaal aan bod in dit boek. Een musthave dus voor elke creatieve blogger….

Blogschool

Nu een boek is goed, handig en praktisch maar een workshop met de expertise van topwijven als Lobke, Soetmin, Griet en Riet dat is helemaal top en dat hebben ze bij Femma goed begrepen. Daarom organiseren ze een blogschool, 2 dagen gevuld met interessante workshops en lezingen maar vooral ook netwerken, de koppen achter de blog ontmoeten dus :-).

Madame stof heeft haar plekje al gereserveerd, stay tuned voor wie weet een aantal drastische veranderingen of niet. Ik laat het jullie weten in mei :-).

Liefs,

Madame stof

4 thoughts on “Make it! Blog it! Share it!

  1. Ik ben te koppig om blogboeken te kopen. Het moet helemaal mijn ding blijven En heb ik geen inspiratie, wel dan blog ik gewoon niet. Maar anderzijds lijkt het wel leuk om in groep te doen en eens goed af te lachen. Veel plezier ermee!

Geef een reactie

