Testing, testing, one, two…….

patroontester

Een tijdje geleden lanceerde Sew Bidoo een oproep voor patroontesters, dat is nu eens iets waar ik goesting van krijg om het op zijn Piet Huysentruyts te zeggen.

Ik schreef me in, en mocht enkele dagen later een vreugdedansje maken want Madame stof werd geselecteerd! Maten moesten worden doorgegeven en dan was het wachten op wat komen zou…… Gisteren was het  zover en mocht ik het patroon ontvangen en het leek wel of Evelien van Sew Bidoo stiekem met de hubbie had gebeld.

Het patroon is helemaal Madame stof, veel mag ik er natuurlijk niet over vertellen want dat is nog een groot geheim! de stofkeuze die onthul ik wel, ik ga voor bloemen met een zachte glans.

Test

Benieuwd naar het resultaat? Nog even geduld, het is een work in progress :-).

5 thoughts on “Testing, testing, one, two…….

Geef een reactie

