Because I’m happy

happy

Naaien voor een goed doel, ik wordt daar instant blij van. Voor de sew along van Madeline maakte ik heel graag tijd vrij, niet alleen voor het top wijf Madeline hereself maar ook omdat het thema me heel erg nauw aan het hart ligt.

Een van de vreselijkste dingen die een moeder kan overkomen, is dat je eigen vlees en bloed moet worden opgenomen in het ziekenhuis. Je geeft op dat moment je kind in de armen van vreemden, je hebt geen controle meer en je kan enkel hopen dat alles snel achter de rug is.

Met mijn eigen zorgenkindje verbleef ik meermaals meerdere weken in het ziekenhuis en hoe goed de verzorging steeds was, het blijft een troosteloze bedoening. Weinig kleur, nul komma nul gezelligheid en net dat wilde we met deze sew along aanpakken.

Iedereen die zin had kon thuis gemaakte spulletjes zoals knuffels, kussens, slabbetjes, of mutsjesdroppen of je kon zoals ik gewoon bij Madeline in haar winkeltje zelf naaien. Het was een drukste van je welste en de afgewerkte stukken belande in een sneltempo op de overvolle tafel.

sewalong 2

Ik heb meermaals op mijn lip moeten bijten om geen traantje weg te pinken bij al dit moois, het doet deugd om te weten dat er nog mensen zijn met het hart op de juiste plaats! Daarom Madeline een dikke merci recht uit mijn hart omdat je niet alleen mij maar vele ouders hebt geraakt met dit prachtig initiatief.

Uiteraard kon ik niet met lege handen vertrekken en kocht ik nog een stofje waarover later meer, wat vinden jullie van de herbruikbare tas super niet?

sewalong 4

Liefs,

Madame stof

4 thoughts on “Because I’m happy

Geef een reactie

