We have a winner!

giveaway-winner

ik wil eerst iedereen bedanken voor de vele leuke reacties op de eerste give-a-way, het werd een succes!

Gisteren was het tijd om een klein onschuldig handje de winnaars te trekken, het kleine handje is afkomstig van Imke het überschattige petenkindje van Kelly.

Voor de gelegenheid werd het kind in een prachtige Frozen jurk gehesen die gemaakt werd door meter hereself (daarover uiteraard meer op haar blog).

Aanschouw hier het plechtige moment:

Imke 1

En de winnaar van het boek ‘Love at first stitch’ is……. (tromgeroffel)

ELS STRUYFS (sorry Els maar je naam heb ik fout op mijn papiertje geschreven)

‘Na het naaien voor de dochter wil ik me wagen aan enkele stuks voor mezelf… daarbij kan dit boek (met prachtige Megan jurk) alvast een begin zijn!’

Imke 3

Een dikke proficiat Els (die ondertussen een mailtje van me heeft ontvangen), aan alle anderen niet getreurd er komt nog wat leuks aan!

Liefs,

Madame stof

P.S. door een super druk weekend zal Kelly morgen haar winnares bekend maken!

2 thoughts on “We have a winner!

Geef een reactie

