Zeg het met bloemen

portret

De sew it up opdracht van deze maand, maak een sprookjes outfit….. Dat is een opdracht op het lijf van Madame stof, want meestal stoer met een eigen twist ben ik ook een tikkeltje girly.

Bloemen zijn hot in modeland en toen ik dit stofje spotte bij Madeline de stoffenmadam wist ik onmiddellijk dat ik een Doornroosje ano 2015 wilde zijn. Eerst wilde ik nog een June maken maar een mens moet zijn grenzen verleggen en het werd een Burda modelleke.

Inge bloemenkleed 1

Het kleedje heeft een prachtig lijfje met een rimpelrok, ik had een beetje bang om er aan te beginnen omdat ik toch meer een La Maison Victor madam ben maar ik heb zelfs de uitleg in het boekje niet nodig gehad. Een mens leert dus echt wel bij…..

Inge bloemenkleed 2

De prinsessenkroon werd vervangen door een romantisch haarlint en wat is Doornroosje zonder bloemen?

Inge bloemenkleed 3

Inge bloemenkleed 4

De hubbie werd achter zijn lens gezet en deed wat hij het best doet, prachtige foto’s maken waarvoor een welgemeende dank!

Ik ben heel erg blij met dit kleedje, het model, de afwerking, het is om net niet te zeggen perfect ;-). Dit Doornroosje is one happy princess!

Liefs,

Madame stof

x

Stof: Madeline de Stoffenmadam

Patroon: Burda editie 7/2014

16 thoughts on “Zeg het met bloemen

Geef een reactie

