Gewonnen!!!

gewonnen

Hier liet ik jullie mijn inzending zien voor de Sew it Up Monthly, een sprookjesachtige Doornroosjes jurk anno 2015.

Vandaag werd de winnaar bekend gemaakt en jawel, it’s me!!!! Ik ben zo blij en vooral van de leuke commentaar die ik kreeg op mijn jurk maar ook op de foto’s en dat is dan net weer de hubbie zijn afdeling die hier nu ook terecht een beetje zit te glimmen.

Het thema voor April is Vintage Fever, mijn handjes jeuken om hieraan te beginnen. Er zijn wel een aantal regels aan verbonden, zo moet het patroon dat je gebruikt echt vintage zijn (of een heruitgave) OF je patroon moet vintage geïnspireerd zijn OF je gebruikt vintage stof.

vintage patronen

Vintage patronen vond ik al in de plaatselijke kringloopwinkel, nu nog kiezen of wie weet is mijn prijs wel een vintage patroon? Stay tuned voor de verdere verloop van deze wedstrijd….

Liefs

Madame stof

x

One thought on “Gewonnen!!!

Geef een reactie

