2 dagen, geen blog geheimen meer!

  

Eindelijk is het zover, het blogweek-end van Femma. Na zondag heeft het bloggen geen enkel geheim meer en lezen jullie hopelijk met nog meer plezier mijn blogpostjes.

  

Lobke geeft de workshop schrijven voor bloggers, ah ja zij is de pro hier!

De opdracht as we speak, schrijf een leuke blogpost in 20’… Geen stress, geen paniek, gewoon doen, kijk die hersens en vingers werken.  

 

De dag zijn we goed begonnen met roze zoetigheid, 2 favoriete dingen van Madame stof!

  
Er werd ook aan een selfiehoekje gedacht met leuk behangpapier en al, Femma medewerkster Katrien test het even voor ons uit. 

  
We kregen ook al een aantal leuke sprekers voorgeschoteld zoals Lobke, Griet, Erika van Thielen en deze Griet van de welgekende blog Emma en Mona. Ik was al fan van haar blog, maar nu ik de madam achter de blog heb leren kennen ben ik nog meer fan! 

Ik ben niet echt iemand die op mensen afstapt, maar toen Griet tijdens de lunchpauze op me afstapte met de vraag of ik Madame stof was werd ik boenk verlegen. Zo’n inspiratiebron die de kleine garnaal kent maakt me blij, eigenlijk gewoon superblij! 

Mijn week-end is alvast geslaagd, jullie nog leuke plannen?

Tot snel,

Madame stof x

5 thoughts on “2 dagen, geen blog geheimen meer!

  1. Kheb weer veel te lang getwijfeld en nu enorm veel spijt dat ik er niet bij ben! Veel plezier daar en geniet ervan! Ps: volgens mij ben je al geen klein visje meer in deze wereld. Ik vind je blog al super ‘groot’! 🙂 kvind hem dus geweldig!

Geef een reactie

